FAQ

HVOR RASK KAN DU SVARE PÅ SPØRSMÅLET MITT?

Vi svarer på meldinger og e-poster i den rekkefølgen de mottas, og vi prøver å svare så raskt som mulig. Vi svarer stort sett innen 24 timer etter å ha mottatt en melding eller e-post.

KAN JEG ENDRE LEVERINGSADRESSE ETTER BESTILLINGEN ER PLASSERT?

Når en bestilling er lagt inn, kan vårt lagerpersonale pakke og sende bestillingen din innen 24 timer, så det er ikke alltid mulig å behandle forespørsler om adresseendring. Hvis du oppdager en feil, vennligst send oss ​​en e-post ASAP med ditt navn og ordrenummer, slik at vi kan prøve å gjøre korrigeringer i pakken din før den drar. Det er ingen garanti for at vi kan klare det, spesielt når det forlater lageret vårt, men vi vil gjøre alt vi kan.

HVOR LANG ER BEHANDLINGSPERIODEN?

Behandlingstiden for ordre er mellom 1-3 virkedager etter den dagen du la inn bestillingen. De fleste pakkene er klargjort innen 24 timer, men hvis lageret vårt er ekstraordinært sikkerhetskopiert, kan behandlingstiden gå opptil 3 virkedager etter den dagen du la inn bestillingen.

GENERELL FRAKTINFORMASJON

Vårt lager behandler og sender ut alle bestillinger mandager - fredager (unntatt store helligdager). Etter at du har lagt inn bestillingen din, skal pakken sendes ut innen 1-2 virkedager etter at bestillingen er lagt inn, og du vil motta en e-post med sporingsnummeret like etter. Vi bruker primært internasjonale transportører for kunder i Norge, Sverige, Baltikum og Polen. Avhengig av hvor du bor, leveres pakkene innen 5-25 dager fra forsendelsesdatoen.

KOMMER BESTILLINGEN MIN I EN PAKKE?

Avhengig av størrelsen på bestillingen din, kan du motta separate pakker som muligens kommer med 1-2 virkedagers mellomrom.

UTSÅTT FOR LAGER/RESTESTERT VARER

I tilfelle noen av varene dine er utsolgt, vil vi sende deg en e-post for å gi deg beskjed når vi forventer å få varene sendt ut. Hvis varene ikke forventes å være på lager innen 2 uker, refunderer vi deg automatisk for disse varene.

ADRESSEENDRINGER

Våre lagerpersonale er superraske, så hvis du oppdager en feil, vennligst send oss ​​en e-post ASAP med navn og ordrenummer, slik at vi kan prøve å fange pakken din før den drar. Det er ingen garanti for at vi kan endre den, spesielt når den forlater lageret vårt, men vi vil gjøre alt vi kan!

JEG MOTTE EN SKADET VARE, HVA GJØR JEG?

Vi beklager at forsendelsen din ikke kom i perfekt stand. Vennligst kontakt oss med ditt navn og ordrenummer for ytterligere hjelp.

HVA GJØR JEG HVIS NOE MANGLER I BESTILLINGEN ELLER ER SADET?

Hvis noen av dine kjøpte varer mangler eller er skadet, vennligst kontakt oss umiddelbart for å løse problemet. Vi har en pengene-tilbake-garanti som varer 30 dager før levering av bestillingen din, så sørg for å kontakte oss innen den tidsrammen. For å få tak i oss for å hjelpe deg, vennligst bruk enten Kontakt oss-fanen eller send oss ​​en e-post på support@byggeglobalt.no .